Centar za cjelovito učenje, logoterapiju i egzistencijalnu analizu

DJECA RANE I PREDŠKOLSKE DOBI

Prepoznajete li se u ovim izjavama?

Moje dijete...

Neka djeca mogu imati problema s percepcijom i preradom dojmova i/ili senzornom integracijom (zajedničkim djelovanjem osjetila). Osim toga, moguće je da je određeni stupanj razvoja motorike (npr. puzanje) bio preskočen ili nije bio dovoljno kvalitetan. Zbog toga dijete nije dobilo važne informacije o svome tijelu i okolišu, što kasnije može rezultirati teškoćama u učenju.

ŠTO JE VAŠ PRVI KORAK?

Pozivamo vas da nas potražite i da zajedno sa svojim djetetom dođete na procjenu početnog stanja nakon kojeg ćemo vam preporučiti konkretne daljnje korake. Ovisno o rezultatima procjene, djetetu se mogu preporučiti slušni trenig "Audiva" (filtrirana Mozartova glazba), vježbe za poticanje osjetila, konkretne individualne strategije učenja, kao i program pripreme za školu. Vi ćete dobiti upute o tome kako pružiti kvalitetnu pomoć svome djetetu.

Za koga je Audiva?

DJECA RANE I PREDŠKOLSKE DOBI

Neka djeca mogu imati problema s percepcijom i preradom dojmova i/ili senzornom integracijom (zajedničkim djelovanjem osjetila).

DJECA ŠKOLSKE DOBI

Pojačano vježbanje gradiva, instrukcije i drugi dobronamjerni savjeti često ne donose željeni uspjeh. Uzroci mogu biti različiti.

Pročitaj više

ODRASLI

Terapija filtriranom Mozartovom glazbom - metoda „Audiva“ može se primijeniti i kao popratna terapija u slučaju smanjenja mogućnosti percipiranja visokih tonova (što se može dogoditi iz raznih razloga)

Pročitaj više